Monday, September 3, 2012

DPMM Perlis Taja Utusan

FAUZI Hassan (tengah) menyerahkan tajaan akhbar Utusan Malaysia sebanyak 1,000 naskhah sempena Sambutan Hari Kemerdekaan ke-55 kepada Mohd. Shukri Hamad di Kangar.

KANGAR 30 Ogos - Dewan Perniagaan Melayu Malaysia (DPMM) Cawangan Perlis menaja 1,000 naskhah akhbar Utusan Malaysia sempena sambutan Hari Kemerdekaan Ke-55 yang diadakan di pekarangan Dataran Taman Merdeka, di sini pagi esok.

Yang Dipertuanya, Datuk Fauzi Hassan berkata, akhbar itu akan diagih-agihkan kepada orang ramai yang hadir pada majlis sambutan kemerdekaan.

Fauzi berkata, buat pertama kali tahun ini DPMM Perlis menaja Utusan Malaysia sempena sambutan kemerdekaan supaya orang ramai yang hadir dapat menambahkan ilmu sambil menghayati kemerderkaan negara.

''Lupakan segala perbezaan fahaman politik kerana apa yang penting rakyat perlu bersatu atas rasa nama cintakan keamanan dan menghargai kemakmuran yang dinikmati selama 55 tahun ini," katanya selepas upacara penyerahan simbolik akhbar Utusan Malaysia bersama Eksekutif Jualan Utusan Melayu (M) Bhd., Mohd. Shukri Hamad di pejabatnya di Jalan Kangar-Alor Setar, di sini hari ini.

Selain penajaan itu, katanya, ahli DPMM Perlis menyertai perbarisan pada Hari Kemerdekaan pada setiap tahun termasuk pada tahun ini.

''Ini membuktikan DPPM Perlis menghargai Hari Kemerdekaan kerana ia memberikan peluang kepada rakyat berusaha dengan lebih gigih bagi menikmati kemewahan di bumi sendiri," katanya.

Beliau berkata, seluruh jawatankuasa DPMM Perlis juga menghargai jasa kerajaan negeri yang banyak membantu ahli dengan menyediakan banyak peluang perniagaan.

No comments:

Post a Comment